tisdag 27 oktober 2009

bedövad

Har just promenerat hem frân tandläkaren, bedövad frân öga till haka och med snoret rinnande utan att märka nâgot. Jag har dragit ut en visdomstand. Jag hade barndomens tandläkarbesök med tandutragningar i färskt minne. Var alltsâ inställd pâ en lâng procedur med tandhygienist, röntgen, bedövningssprutor och munnen full med instrument. Detta besök gick dock pâ mindre än 5 minuter. En tandläkare. 1 bedövningsspruta. 2 min väntan. 1 tâng. Vicka lite med ett knakande ljud. Rycka ut. 200 kr, en tuss i munnen, tack och hejdâ. Men jag tror visst han râkade bedöva även min hjärna!

4 kommentarer:

Åsa sa...

Billigt tandläkarbesök!!! Må jag säga!

Sofia sa...

Skönt att det gick så bra! Min visdomstand satt också så bra till att det gick lätt - och det får man nog vara glad för! =) Din var dock betydligt billigare än min!

sophie sa...

Varför dra ut visdomständerna mina vänner?

emmaimadrid sa...

därför att de ibland växer och tar alltför mycket plats, sâ de tränger ihop de andra tänderna för mycket.

 

www.emmaimadrid.blogspot.com