torsdag 26 juni 2008

ensam i en fotbollsvärld?

Jag vet det är EM och allt och att det ska vara spännande även för den som inte är intresserad i vanliga fall. Men nej, jag känner ingen spänning. För mig vore det som att börja titta pâ allsâng pâ skansen bara för att det är sommar och för att alla andra gör det. Kanske vore livet mer intressant med ett fotbollsintresse men jag tycks vara hopplöst ointresserad. Jag hoppas Spanien förlorar ikväll sâ jag fâr sova i lugn och ro! Eller nej förresten...jag kanske hellre väljer en nöjd och glad pojkvän.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag blev glad när sverige åkte ut, för då trodde jag att det skulle va slut på fotbollstittande hemma. Men nÄÄ, så fel man kan ha. Alla andra länders matcher lär man ju följa också, Uh. Ryssland åhåå så intressant dem spelar, turkiet wow - måste titta på nästa match.

Det enda positiva med fotbollen är väl allt gott som man ska ha till när man kollar, typ chips o godis :P

Anonym sa...

Hehe ja det är jätteroligt! och ger bra träning med!! helsvettigt :P

 

www.emmaimadrid.blogspot.com