söndag 23 november 2008

snart december!

Tiden gâr och gâr och snart är det jul! Och ännu en vecka har gâtt utan blogginlägg. (Jag ber om ursäkt för inläggs-bristen!)
Jag har det bra och trivs med tillvaron. Har nu verkligen ställt in mig pâ att det är ok att inte jobba och har fullt upp pâ dagarna ändâ; med pluggande, volontär-möten, egna smâ projekt, böcker och träning.
Jose och jag har precis kommit hem frân nâgra härliga dagar i Rom. Vi har varit flitiga turister, besökt varenda historiska byggnad och varit inne i varenda kyrka (och jag har, otroligt nog, inte blivit uttrâkad en enda minut). Jose har fâtt ta alla sina turist-foton och jag har ätit massor av Pizza och glass. Nästa vecka blir det fortsättning pâ Italien-temat för dâ kommer Carin hit!! =)

Inga kommentarer:

 

www.emmaimadrid.blogspot.com