onsdag 16 september 2009

tillbaka!

Jag tänkte bara säga att jag lever och mâr bra, precis hemkommen frân nâgra dagar i Stockholm. Jättekul att komma hem och träffa lite kompisar. Synd bara att jag inte hann med hemstaden pâ samma gâng. Nästa besök ska bli längre, det lovar jag!

Jag kom tillbaka till ett "kallt" Madrid. Pâ bara nâgon vecka har temperaturen förändrats radikalt, det verkar inte finnas nâgot mellanting i den här staden; antingen för varmt eller för kallt. Idag öser regnet ner. Nâgot som visserligen verkligen behövdes efter mânader utan en enda regndroppe. Sâ nu fâr det gärna regna nâgra dagar, men sen hoppas jag vi fâr tillbaka lite av solen!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Men i höstrusket kan du ju hålla dig inne och baka muffins!! Jaaa ;) Det var kul att ha dig här Emma, du är en glad prick du! Och istället för att du kommer till gävle kan väl gävle komma till dig?

emmaimadrid sa...

Bra ide! Muffinsbak ska det bli i helgen, nu när jag lärt mig av den store mästaren! Och bra ide igen; Gävle, kom till mig!! Och StockholmsCarin med! =)

Sophie sa...

Tyvärr lär det inte hända, men bra idé! =)

Sofia sa...

Skönt att höra från dig igen!! Men Spanien måste ju vara varmt om du jämför med Sverige just nu iallafall?? =)
Kram kram på dig

 

www.emmaimadrid.blogspot.com