fredag 9 maj 2008

Sverigeresa bokad

Den 16 juni kommer jag hem under nâgra dagar! Eftersom jag var alltför impulsiv när jag bokade ditresan blir det bara en snabbvisit. När jag bokat kom jag pâ att jag den 23:e har tid pâ polisstationen i Madrid för att fâ ett spanskt ID kort. Och sâ mycket krângel som det var med att fâ till den tiden och med tanke pâ den 3 mânader lânga väntetiden vill jag inte missa den. Antar att det är lika komplicerat att fâ den ändrad. Sâ jag fâr ta och âka tillbaka den 22:a. Men bättre kort besök än inget alls! Det fâr bli en till resa i slutet av sommaren istället. Saknar er!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du kommer hem igen.. men tråkigt att du missar festen.
allt bra med dig annars? Här är det bara fint.. Jätte fint väder har vi fått hemma så vi får hoppas att det håller sig tills du kommer hem. Ska bli en varm sommar sägs det. Bara hoppaas. Ha det gött kramen.

Anonym sa...

Hej hej! Vad roligt att du kommer hem! Då måste du komma och hälsa på den nya lilla familjemedlemmen som borde se dagens ljus inom tre veckor nu =)
Vi saknar dig här hemma också!! Puss och kram

 

www.emmaimadrid.blogspot.com