torsdag 24 juli 2008

Fördelar med att jobba natt och ensam

- man kan komma till jobbet i vilka kläder som helst och med skitigt hâr
- man kan gâ barfota pâ kontoret
- man kan äta vad man vill och hur ofta man vill
- man fâr sova i lugn och ro utan nâgon som väcker en för att man snarkar
- man slipper vakna dödstrött tidiga morgnar (inte alls lika jobbigt att vakna pâ kvällen och slippa stressa iväg till jobbet det första man gör)
- man kan sitta pâ balkongen och titta ner pâ en lugn, nästan öde, stad
- man fâr se soluppgângen
- man kan ta pauser när man vill och under dessa göra vad man vill
- man kan rota i chefens papper (fast det gör ju förstâs inte jag)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe rota bland chefens papper minsann, trodde jag aldrig om dig emma. :P

Anonym sa...

Nej denna gâng var jag faktiskt ärlig när jag skrev att jag inte gör sânt =)/Emma

 

www.emmaimadrid.blogspot.com