fredag 8 augusti 2008

sista natten?

Imorgon förmiddag bär det av till Sverige. Jag är pâ jobbet och vet fortfarande inte om detta blir min sista natt här eller om jag är välkommen tillbaka efter resan. Ärligt talat gör det inte sâ mycket att jag inte vet. Nu har jag under 1,5 veckas tid ställt in mig pâ att jag kommer att bli avskedad och ser nu mest fördelar med att sluta. Men konstigt är det att chefen fortfarande inte ringt mig. Intressant att se att processen upprepar sig, likadant gick det till dâ min kollega fick sparken.

Det ska bli kul att komma hem iallafall. Och för mig som inte varit ute i Gävle pâ länge ska det bli kul med cityfest, ett bra tillfälle att träffa massa gamla kompisar. Jag ser faktiskt fram emot den nästan lika mycket som jag gjorde dâ jag var 15! (och hoppas de har en dansbana där vi kan dansa foxtrot, Sofia =)

Inga kommentarer:

 

www.emmaimadrid.blogspot.com